Wednesday, August 1, 2007

Bir makas sahibi oldum!



Ofis ortami ne garip insan en kucuk seylerden mutluluk duymasini biliyor. Bundan bir ay once, calistigim sirkette acik kirtasiye dolabi uygulamasi (bunu ingilizceden cevirdim biraz garip oldu farkindayim) basladi. Daha once sekreterlerin odalarinda bulunan ve dilenir gibi istenen ofis malzemeleri artik koridorda surekli acik bir dolabin icinde bulunuyor. Haftada bir de dolabin icindekile eksikler tamamlaniyor. Ben de bu furyadan istifade ederek kendime bir makasla seloteyp aldim. 3,5 seneden sonra makas sahibi oldum cok sevindim. Anlamli anlamsiz kagit kesip yapistirmaya basladim sevinc ifademi gostermek adina. Buna benzer bir duyguyu bundan yillar once bu firmadaki ilk gunlerimde bir tel zimba sahibi oldugumda yasamistim. Oysa bu cok basit ofis malzemelerini paraya kiyip almak lazim bu kadar lazimsa fakat insan ofis icin bir atac almayi bile dusunmuyor. Isim icin gerekli bana alsinlar versinler diye dusunuyor.

No comments: