Monday, July 16, 2007

Sanzelize gibi!


Dun gece Bagdat Caddesinde dolasirken Fenerbahce'nin 100.yil kutlamalari serefine konmus isiklari da gorme firsatim oldu. Her ne kadar kendim Galatasaray takimina gonul vermis bir kisi olmama ragmen etkilenmemek olanaksizdi. Bu muazzam isik gosterisi yaklasik 500m'lik cadde boyunca suruyordu ve her 100m'de bir dev jeneratorler enerji veriyordu. Herhalde butun bunlari Fenerbahce taraftarlari bir sekilde karsiliyorlar zira boyle bir masrafin devlet veya belediye kesesinden yapildigini dusunmek zor. Iste caddenin bu halini herkes cep telefonlariyla olumsuzlestirme yarisina girismisti. Suruye ben de katildim ve bir iki fotograf cekme firsatim oldu. Yanimda gecen bir bayan, "aa ayni Sanzelize gibi" dedi. Artik katilip katilmamak tamamen kisisel tercih bana gore.


Son olarak dogru yazilisini da bilmiyorum degil hani :Champs Elysee

No comments: